REGULAMIN SERWISU DOMOTEKA MARKETPLACE
z dnia 26 września 2022 r.
1. Co jest zawarte w niniejszym Regulaminie?
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania i funkcjonowania serwisu „Domoteka Marketplace” (dalej także: „Serwis”), będącego integralną częścią strony internetowej www.domoteka.pl
Warto zapoznać się z jego postanowieniami, by poznać i przestrzegać warunków korzystania ze serwisu Domoteka Marketplace, ale także poznać przysługujące prawa i zasady funkcjonowania Serwisu.
Regulamin określa zasady korzystania z funkcji i usług Serwisu „Domoteka Marketplace” przez klientów Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka (dalej: „Klient”, „Użytkownik”).
2. Gdzie znajdę serwis Domoteka Marketplace i jakie muszą być spełnione wymogi techniczne, by możliwe było korzystanie z Serwisu?
Wchodząc na stronę pod adresem: https://domoteka.pl/2-produkty lub wchodząc na stronę www.domoteka.pl w zakładkę „Przeglądaj produkty”.
Do korzystania z Serwisu Domoteka Marketplace niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na korzystanie z zasobów sieci Internet oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www (zaleca się korzystanie z najnowszych stabilnych wersji następujących przeglądarek internetowych: Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome albo Microsoft Edge), przydatny będzie dostęp do skrzynki e-mail. Właściciel Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zakłócenia w działaniu łącz teleinformatycznych, serwerów, interfejsów, przeglądarek Użytkownika.
3. Czym jest serwis „Domoteka Marketplace”?
Serwis „Domoteka Marketplace” jest częścią strony internetowej Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka – www.domoteka.pl.
Serwis został przygotowany przez właściciela Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka (dalej: „Domoteka”) – Retail Park Targówek Warsaw Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa), wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000628090, NIP 5252669679 (dalej: „Właściciel Serwisu”) z myślą o Tobie, Drogi Kliencie Domoteki.
Celem Serwisu jest umożliwienie zapoznania się z ofertą salonów obecnych w Domotece, promocja tego Centrum, jego najemców oraz ich wyjątkowych ofert.
Bez wychodzenia z domu możesz zapoznać się z bogatą ofertą produktów dostępnych w salonach znajdujących się w Domotece. Chcesz sprawdzić, czy znajdziesz potrzebne Ci produkty w salonach Domoteki? Szukasz inspiracji? Chcesz zapoznać się z ofertą rozpoznawalnych marek, których nie brakuje w Domotece? Skorzystaj z Serwisu Domoteka Marketplace.
4. Czym nie jest Serwis Domoteka Marketplace?
Choć Serwis zapewnia możliwość przeglądania produktów, a niekiedy umożliwia wejście do sklepu internetowego najemcy salonu w Domotece, Serwis Domoteka Marketplace nie jest sklepem internetowym.
W tym Serwisie nie dokonają Państwo zakupu produktów, które zainteresowały Państwa podczas przeglądania. Treści zamieszczone na stronach Serwisu Domoteka Marketplace nie stanowią oferty w rozumieniu prawa cywilnego, w szczególności oferty, za której realizację odpowiedzialność ponosi w jakimkolwiek zakresie Właściciel Serwisu.
Właściciel Serwisu nie jest właścicielem produktów prezentowanych na stronach serwisu Domoteka Martekplace ani nie kreuje kart produktów wyświetlających się na stronach Serwisu. Właściciel Serwisu nie oferuje sprzedaży produktów, które oglądają Państwo na stronach Serwisu.
Z powyższych względów Właściciel Serwisu nie odpowiada za realizację umowy sprzedaży, za wizualizacje produktów, zgodność wizualizacji z rzeczywistością, dostawę produktów, ich dostępność w salonie, realizację zamówienia, treści zamieszczone w Serwisie (opis, wskazaną cenę oraz pozostałe elementy danej karty produktu) itp.
Właściciel Serwisu nie jest sprzedawcą, a jedynie za pośrednictwem Domoteka Martekplace umożliwia Państwu kontakt ze sprzedawcą produktu, który Państwa zainteresował. Kontakt ze sprzedawcą mogą Państwo nawiązać, korzystając z funkcji Serwisu, tj.:
W zakresie umowy sprzedaży i realizacji zamówień odpowiedzialność ponosi wyłącznie najemca salonu znajdującego się w Domotece, zamieszczający na stronach serwisu Domoteka Marketplace zaproszenie do zawarcia z nim umowy sprzedaży. Markę sprzedawcy znajdą Państwo zawsze w karcie produktu.
5. Jakie usługi pozwala realizować Domoteka Marketplace?
Domoteka Marketplace umożliwia w szczególności:
- uzyskiwanie informacji o towarach oferowanych przez salony w Domotece,
- przejście do stron internetowych salonów, jeśli ich właściciel zapewnia taką możliwość,
- przeglądanie listingów z produktami salonów, w tym zdjęć i elementów opisowych produktów ułożonych w odpowiednie kategorie,
- filtrowanie i sortowanie produktów na listingach;
- przeglądanie na karcie produktu produktów podobnych do klikniętego produktu przez Użytkownika;
- korzystanie z wyszukiwarki produktów.
6. Kto decyduje o treści karty produktu?
Właściciel Serwisu czuwa nad odpowiednim, technicznym funkcjonowaniem Serwisu, ale treść poszczególnych zaproszeń kształtują sprzedawcy, czyli najemcy salonów w Domotece. To oni wybierają produkty, którymi chcą się pochwalić. Oni dostarczają ich zdjęcia, opisy, parametry techniczne, określają także cenę.
Najemca salonu w Domotece decyduje także o możliwości udostępnienia danych kontaktowych do salonu lub przekierowaniu do jego sklepu internetowego.
Jeśli chcieliby Państwo uzyskać więcej informacji na temat danego produktu, proszę, skontaktujcie się z najemcą, który za pośrednictwem Domoteka Marketplace zaprasza Was do zakupu jego produktów.
Choć Właściciel Serwisu służy Państwu swoją wiedzą i pomocą, w powyższych sprawach może jedynie wskazać, by ustalili je Państwo bezpośrednio z właścicielem produktu.
Zawsze zapraszamy także do Domoteki.
7. Jak przetwarzamy dane osobowe?
Serwis Domoteka Marketplace nie jest sklepem internetowym. Za pośrednictwem Seriwsu nie dokonują Państwo także żadnych płatności. Nie podają Państwo także żadnych danych osobowych.
Korzystanie z Serwisu nie wiąże się z koniecznością powierzenia Właścicielowi Serwisu jakichkolwiek danych osobowych.
Za dane osobowe powierzone danemu najemcy salonu znajdującego się w Domotece w trakcie Państwa współpracy z nim, w szczególności w trakcie odwiedzin jego sklepu internetowego lub kontaktu z nim, w szczególności w związku z realizacją zamówienia, wyłączną odpowiedzialność ponosi ten najemca salonu znajdującego się w Domotece.
Najemca salonu znajdującego się w Domotece nie przekazuje nam za pośrednictwem Domoteka Marketplace lub w inny sposób jakichkolwiek danych osobowych, które pozyska od Państwa w związku z nawiązaniem przez Państwa kontaktu. Dane osobowe powierzają Państwo bezpośrednio sprzedawcy, który jest administratorem tych danych, zaś Właściciel Serwisu nie ma do nich dostępu.
Szczegółowe informacje o tym, jak Serwis Domoteka Marketplace przetwarza i chroni prywatność Użytkowników, w tym dane osobowe pozyskane przez serwis www.domoteka.pl określa Polityka Prywatności Serwisu, udostępniana m.in. pod adresem: https://www.domoteka.pl/PolitykaPrywatnosci
W przypadku pytań dotyczących danych osobowych mogą się Państwo skontaktować pod adresem: kontakt@domoteka.pl.
8. Dlaczego warto zapisać się do naszego Newslettera?
Zapisując się do Newslettera otrzymają Państwo na podany przy rejestracji adres e-mail informacje nt. m.in. nowości i promocji, które pojawią się na stronach Serwisu Domoteka Marketplace, a także o wszelkich innych istotnych zdarzeniach.
Zapisanie się do Newslettera jest możliwe stronie Serwisu Domoteka Martekplace i polega na podaniu adresu e-mail oraz kliknięciu przycisku „subskrybuj”.
Szanujemy Państwa decyzje, dlatego to, czy będą Państwo otrzymywać nasz Newsletter będzie zawsze zależało wyłącznie od Państwa.
Muszą Państwo pamiętać, że zapisanie się do Newslettera oraz podanie adresu e-mail jest nieodpłatne i dobrowolne. W każdej chwili mogą też Państwo zrezygnować z otrzymywania tych wiadomości przez przesłanie żądania usunięcia Państwa adresu e-mail z subskrypcji Newslettera lub wypisaniu się za pomocą linku znajdującego się w treści wiadomości wysłanej w ramach usługi Newsletter.
Podanie ww. danych osobowych jest dobrowolne i w każdej chwili mogą Państwo tę zgodę cofnąć. Podane dane osobowe będą przetwarzane Właściciela Serwisu jako administratora danych, który dane te chroni i przetwarza zgodnie z polityką prywatności dostępną na stronie https://domoteka.pl/content/7-polityka-prywatnosci-i-cookies
9. Jakie są Państwa zobowiązania w związku z korzystaniem z Serwisu?
Korzystanie z Serwisu może nastąpić jedynie w przypadku akceptacji warunków niniejszego Regulaminu.
Korzystanie z Serwisu przez Klientów jest nieodpłatne i dobrowolne.
Zobowiązani są Państwo także do korzystania Serwisu w sposób nie utrudniający ani nie zakłócający jego funkcjonowania, np. poprzez wprowadzanie złośliwego oprogramowania, hakowanie, omijanie systemów lub środków ochronnych.
Szanujemy prawa innych osób, dlatego zabronione jest kopiowanie, rozpowszechnienie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie w całości lub we fragmentach informacji, danych, zdjęć lub innych treści z Serwisu Domoteka Marketplace za wyjątkiem przypadków, gdy Właściciel Serwisu wyraził na to pisemną zgodę lub takie korzystanie odbywa się w granicach dozwolonego użytku określonego przepisami ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
10. Kiedy korzystanie Serwisu może być niemożliwe albo utrudnione?
Strona Serwisu będzie uaktualniana i zmieniana, by zapewnić jak najwyższy komfort korzystania z Serwisu. W okresie prac serwisowych, a także wzmożonego obciążenia działania Serwisu możliwe są przerwy i utrudnienia w korzystaniu z Serwisu.
Właściciel Serwisu Domoteka Marketplace dołoży wszelkich starań, aby Serwis oraz wszystkie usługi udostępniane za jego pośrednictwem działały w sposób ciągły bez jakichkolwiek zakłóceń, jednakże Właściciel Serwisu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zakłócenia spowodowane siłą wyższą lub niedozwoloną ingerencją Użytkowników lub osób trzecich, za których działania nie ponosi odpowiedzialności.
11. Czy mogę zgłosić reklamację?
Właściciel Serwisu przyjmuje Państwa zgłoszenia dotyczące technicznych aspektów działania Serwisu pod adresem kontakt@domoteka.pl.
Reklamacja powinna zawierać dokładne dane reklamującego (imię, nazwisko reklamującego, adres do korespondencji, adres e-mail, przyczynę reklamacji oraz żądanie, jakiego domaga się reklamujący).
Reklamujący zostanie powiadomiony o wyniku rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od daty doręczenia reklamacji na adres określony powyżej.
Właściciel Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za niepoprawne podanie przez reklamującego Jego danych, uniemożliwiające ustosunkowanie się do reklamacji.
12. Co mogę zgłosić Właścicielowi Serwisu i jak mogę się z nim skontaktować?
Każdy aspekt działania Serwisu jest dla nas istotny, dlatego wszelkie zgłoszenia i informacje mogą Państwo zgłaszać pod adresem kontakt@domoteka.pl.
13. Kiedy może zmienić się Regulamin i gdzie znajdę jego treść?
Regulamin i zmiany do niego mogą Państwo znaleźć pod adresem: https://domoteka.pl/content/3-regulamin
Zmiana Regulaminu jest możliwa wyłącznie z ważnej przyczyny, w szczególności wobec zmiany obowiązujących przepisów prawnych, decyzji sądu lub właściwego organu, w sposób umożliwiający Użytkownikom uprzednie zapoznanie się z wprowadzonymi zmianami.
Właściciel Serwisu opublikuje zmiany Regulaminu na stronach Serwisu Domoteka Marketplace. Informacja o zmianie Regulaminu zostanie udostępniona nie później niż na 14 dni przed wprowadzeniem zmienionego Regulaminu.
Z chwilą publikacji zmian Regulaminu wszelkie wcześniejsze postanowienia w danym, wskazanym zakresie tracą moc, a w ich miejsce obowiązują postanowienia nowe, chyba że dalsze postanowienia niniejszego Regulaminu stanowią inaczej.
Regulamin obowiązuje od 26 września 2022 roku.