https://domoteka.pl/wp-content/uploads/sites/2/2020/05/LIVINGROOM.jpg

Salon Livingroom rozszerza sposoby obsługi klienta.

Już teraz możesz skorzystać z następujących rozwiązań:

– umówić się na konkretną godzinę z doradcą w salonie
– odbyć video-konferencję z doradcą w salonie dzięki temu obejrzysz meble i zdecydujesz o tkaninie nie wychodząc z domu
– złożyć zamówienie drogą mailową
– poprosić o wysłanie próbek tkanin do domu
– odebrać zamówione meble osobiście prosto z magazynu Livingroom
– niektóre meble z ekspozycji Livingroom może dostarczyć do Twojego domu bez konieczności wizyty w salonie, decyzję o zakupie podejmiesz u siebie

Dowóz do domu Klienta odbywa się za przedpłatą. W przypadku kiedy klient postanowi zwrócić mebel, Livingroom zwróci środki tego samego dnia. Dotyczy tylko mebli gotowych z ekspozycji.

Zobacz wszystkie aktualności