Istotnym elementem nowej propozycji Domoteki jest jeszcze bliższa współpraca z ekspertami oraz poszerzenie eksperckiej oferty dla klientów. W tym miejscu wymienić należy program Ambasadorzy Domoteki, do którego zaproszono architektów i architektki wnętrz z cenionych polskich pracowni projektowych. Ambasadorzy Domoteki będą dzielić się wiedzą z zakresu urządzania i stylizacji wnętrz, a także pomogą zapoznać się z najnowszymi trendami w designie. Jak co roku, Centrum Designu Domoteka weźmie też udział w Salone del Mobile Milano, czyli najbardziej prestiżowych targach meblarskich, skąd będzie relacjonować swoim klientom informacje o kolekcjach najlepszych międzynarodowych marek.
Przez cały rok w przestrzeni Domoteki zaplanowano też wystawy. Na pierwszej z nich, którą oglądać można do 29.02, pokazane zostały projekty uznanej pracowni architektonicznej POLE Architekci – różne warianty autorskiego projektu domu letniskowego Dom Baby Jagi, który – jak wiele na to wskazuje – swoją popularnością już wkrótce może dorównać kultowym domkom Brda. Wśród innych zaplanowanych wystaw wymienić można m.in. prezentację prac stowarzyszenia Nów. Nowe rzemiosło, które popularyzuje funkcjonalne i dekoracyjne, ręcznie wykonane rzemiosło sięgające do tradycyjnych technik, a także ekspozycje prac eksplorujących związki pomiędzy różnymi dziedzinami projektowymi, jak modą i designem. Zaś już w weekend 2-3.03 w Kamienicy Karskich w Warszawie przydarzy się okazja, by oryginalny design zobaczyć w relacji z innymi dziedzinami sztuki, malarstwem, rzeźbą czy filmem. Wszystko to w ramach Artshow, którego partnerem jest Domoteka.
Jak podkreślają reprezentanci Centrum Designu Domoteka, nowa oferta programowa to dopełnienie oferty produktowej – już teraz liczącej ponad 60 salonów i 600 renomowanych marek, których część na polskim rynku obecna jest tylko w Domotece. W tej również nie zabrakło nowości – w ostatnich tygodniach w Domotece otworzyły się salony Primavera Furniture oraz Blest (to zarazem polska premiera marki), a już w przyszłym miesiącu pierwszych klientów zaprosi salon Halupczok. Na stałe zaś najnowsze kolekcje marek Domoteki oglądać będzie można w przestrzeni DOMOspace.
„Chcemy, by Domoteka jeszcze mocniej podkreśliła swoją pozycję zarówno jako miejsce z kolekcjami najwyższej jakości marek wnętrzarskich, jak i przestrzeń dedykowana projektantom, architektom, stylistom, wszystkim pasjonatom designu. Przestrzeń, która po prostu przyciąga i tętni życiem” – powiedziała podczas wydarzenia Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.
Po więcej informacji oraz aktualności zapraszamy na www.domoteka.pl
Domoteka to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany designowi. Położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy, posiada w swojej ofercie produkty ponad 600 marek z całego świata. Klienci Domoteki, poza wyposażeniem do wszystkich pomieszczeń domu czy mieszkania, znajdą tu także bogatą gamę usług, kompetentny personel, a przede wszystkim inspiracje i wiedzę wzorniczą. Właścicielem Domoteki oraz parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3,4 miliarda euro zawiera ponad 59 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich posiadających łącznie 2,500 sklepów. (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.